energiecoach | dashboard

Dashboard


Informatie die je kunt gebruiken in jouw contact met de bewoner. Ná het gesprek is de bewoner aan zet.

Beste energiecoach

Op deze pagina vind je alle informatie die je kunt gebruiken in jouw contact met de bewoner. Ná het gesprek is de bewoner aan zet.
deA kan dan nog verder helpen met het aanvragen van offertes of specialistisch advies.

Offerteservice: binnen 10 werkdagen een afspraak 

deA werkt samen met lokale en regionale bedrijven waarmee we afspraken hebben gemaakt: binnen 10 werkdagen maken ze een afspraak en ze leveren kwaliteit. Achteraf vragen we de bewoner of die tevreden is. Steekproefsgewijs controleren we of de maatregel goed is uitgevoerd om kwaliteit te waarborgen. 

De bewoner houdt zelf de regie over de offerte en de opdracht.

Aanrader!
energiecoach | dashboard
De gemeenten Arnhem, Ede en Rheden maakten een detailboek voor de verduurzaming van historische huizen: “Een warme jas”. Architectenbureau Prent verzorgde hierbij het bouwkundig tekenwerk. Downloaden

Offerteservice

energiecoach | dashboard Offerteservice

Woningisolatie

Vloer-, spouwmuur- en dakisolatie en isolatieglas

energiecoach | dashboard Offerteservice

Zonnepanelen, Zonneboiler

Zelf energie opwekken

energiecoach | dashboard Warmtepompcheck

Check, offerte en installatie

Gratis warmtepompcheck aan huis

Specialistisch advies aanvragen

Soms is de situatie complex en is het verstandig specialistisch advies in te winnen voordat diverse maatregelen worden getroffen. Dat kan gaan over installatie- of warmtetechniek of bijvoorbeeld over financiële zaken. Dat advies kun je aanvragen via deA. deA heeft een samenwerking met enkele specialisten.
Dit zijn betaalde diensten. Als lid van deA krijg je korting.

energiecoach | dashboard Energielabel

Energielabel aanvragen

Het energielabel aanvragen met ledenkorting

energiecoach | dashboard Warmtebeeldinspectie

Betaald warmtebeeld

Meerdere warmtebeelden en een duidelijk advies

energiecoach | dashboard
Wil je na ieder gesprek deze flyer achterlaten? 🙂

Tevreden bewoners

Een belangrijke afspraak is dat als deA een offerte namens een bewoner aanvraagt, dit als een serieuze aanvraag beschouwd wordt door de bedrijven. Het bedrijf stuurt de bewoner vervolgens rechtstreeks een offerte met een afschrift aan deA. En voor de duidelijkheid: deA ontvangt daar geen provisie voor! Ons belang is dat de maatregelen goed worden uitgevoerd en bewoners tevreden zijn.

Agenda

  • 28
    nov

    Ledenvergadering deA

    19:30 tot 21:30, ACEC Café. Roggestraat 44, Apeldoorn

  • 6
    dec

    Jubileumfeest 12,5 jaar

    19:30 tot 22:30, ACEC Gebouw

  • 12
    dec

    Bijeenkomst energiecoaches

    19:30 tot 21:00, ACEC | Roggestraat 44