Beste energiecoach
Op deze pagina vind je alle informatie die je kunt gebruiken in jouw contact met de bewoner. Ná het gesprek is de bewoner aan zet.
deA kan dan nog verder helpen met het aanvragen van offertes of specialistisch advies.
Offerteservice: binnen 10 werkdagen een afspraak
deA werkt samen met lokale en regionale bedrijven waarmee we afspraken hebben gemaakt: binnen 10 werkdagen maken ze een afspraak en ze leveren kwaliteit. Achteraf vragen we de bewoner of die tevreden is. Steekproefsgewijs controleren we of de maatregel goed is uitgevoerd om kwaliteit te waarborgen.
De bewoner houdt zelf de regie over de offerte en de opdracht.
Offerteservice
Specialistisch advies aanvragen
Soms is de situatie complex en is het verstandig specialistisch advies in te winnen voordat diverse maatregelen worden getroffen. Dat kan gaan over installatie- of warmtetechniek of bijvoorbeeld over financiële zaken. Dat advies kun je aanvragen via deA. deA heeft een samenwerking met enkele specialisten.
Dit zijn betaalde diensten. Als lid van deA krijg je korting.
Tevreden bewoners
Een belangrijke afspraak is dat als deA een offerte namens een bewoner aanvraagt, dit als een serieuze aanvraag beschouwd wordt door de bedrijven. Het bedrijf stuurt de bewoner vervolgens rechtstreeks een offerte met een afschrift aan deA. En voor de duidelijkheid: deA ontvangt daar geen provisie voor! Ons belang is dat de maatregelen goed worden uitgevoerd en bewoners tevreden zijn.